Известие

Collapse
No announcement yet.

Гръмна => не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Това е типично омазване на проблема, не и решение. И на този тип колектор такова нещо се не слага, а и още повече газов инжекцион. А и колата е гръмнала на бензин
    Да не отхвърляме с лека ръка подобни технически решения. Често пъти те, макар и в не-заводско изпълнение са много ефективни.
    Ако нямаше ГИ и карах автомобил с пластмасов колектор, със сигурност след втората му смяна, щях сам да реализирам въпросното "подобрение".
    Външна клапа, която да се затваря от подналягането и отваря от свръхналягането в колектора.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Да не отхвърляме с лека ръка подобни технически решения. Често пъти те, макар и в не-заводско изпълнение са много ефективни.
      Ако нямаше ГИ и карах автомобил с пластмасов колектор, със сигурност след втората му смяна, щях сам да реализирам въпросното "подобрение".
      Външна клапа, която да се затваря от подналягането и отваря от свръхналягането в колектора.
      Забелязвам, че много смело пишеш понякога по технически въпроси. Като казвам, че няма къде да сложиш кихалка на този колектор значи няма. Второ, никога не се слага на колектора а обикновено на кутията на филтъра. Трето, тази кола е с ГИ и е гръмнала на бензин. Ако се замислиш малко ще разбереш какво говоря.

      Иначе, никога не съм отхвърлял тези решения когато са били функционални и необходими, но не и тук на тази кола.

      Проблема на колегата е ясен и е решим без абсурдни решения от рода на инсталация на клапи. Проблемите трябва да се решават. Не да се мислят спасителни решения от последствията на проблемите.
      Last edited by oem; d.m.y г., 21:44.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Забелязвам, че много смело пишеш понякога по технически въпроси. Като казвам, че няма къде да сложиш кихалка на този колектор значи няма. Второ, никога не се слага на колектора а обикновено на кутията на филтъра. Трето, тази кола е с ГИ и е гръмнала на бензин. Ако се замислиш малко ще разбереш какво говоря.

        Иначе, никога не съм отхвърлял тези решения когато са били функционални и необходими, но не и тук на тази кола.
        Първо - не говоря за конкретния случай а във връзка с твоето изказване против предпазните клапи.

        Второ - и в конкретния случай предпазна клапа щеше да спаси колектора.

        и Трето......

        С риск пак да ти се стори смело, ще ти кажа, че предпазни клапи "кихащи плочки" се слагаха и все още се слагат не на кутията на филтъра а на въздухопровода непосредствено след дебитомера в посока към двигателя. Целта е да се предпази най-вече дебитомера (особено старите с подвижната клапа). Такава плочка обикновено НЕ върши работа при пластмасови колектори, защото няма нужната пропусквателна способност за да спаси колектора.


        Между другото - и аз си мисля, че твоето твърдение относно това, че няма как на този колектор да му се направи клапа е доста смело
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:58.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Имам 2-3 случая 156ца без да има газова уредба при палене гърми и троши колекторите,едната беше строшила 3 колектора за 2 месеца и след ремапване се оправи вече 1год. не е гръмнала,така че проблема не е в газовото а в ЕКУто
          SPRINTAUTO service
          0893277773

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Първо - не говоря за конкретния случай а във връзка с твоето изказване против предпазните клапи.

            Второ - и в конкретния случай предпазна клапа щеше да спаси колектора.

            и Трето......

            С риск пак да ти се стори смело, ще ти кажа, че предпазни клапи "кихащи плочки" се слагаха и все още се слагат не на кутията на филтъра а на въздухопровода непосредствено след дебитомера в посока към двигателя. Целта е да се предпази най-вече дебитомера (особено старите с подвижната клапа). Такава плочка обикновено НЕ върши работа при пластмасови колектори, защото няма нужната пропусквателна способност за да спаси колектора.


            Между другото - и аз си мисля, че твоето твърдение относно това, че няма как на този колектор да му се направи клапа е доста смело
            Когато му направиш клапа я пусни тук да я видиме как си я направил. Няма нужда от празни приказки.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от vlalov
              Коя дюза?
              А чети поне темите бе .
              А ти мисли какво става ако газова дюза не затвори добре и си на бензин - пак гръмче
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
                Имам 2-3 случая 156ца без да има газова уредба при палене гърми и троши колекторите,едната беше строшила 3 колектора за 2 месеца и след ремапване се оправи вече 1год. не е гръмнала,така че проблема не е в газовото а в ЕКУто
                Често се случва
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  А ти мисли какво става ако газова дюза не затвори добре и си на бензин - пак гръмче
                  Защо според теб гърми в колектора? Без значение газ/бензин. Защо?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Защо според теб гърми в колектора? Без значение газ/бензин. Защо?
                    Щот има проблем. А аз казвам за дюзата на газта щото имаше такъв случай. А и от газаджии знам, че дюзите не карат по много време, особено по-старите. На две години и смяна
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Когато му направиш клапа я пусни тук да я видиме как си я направил. Няма нужда от празни приказки.
                      Вече казах кога бих направил клапа. Ако се стигне дотам, ще дам инфомация по въпроса.

                      Не мисля, че това са празни приказки а добросъвестен съвет, към потърпевши колеги.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Щот има проблем. А аз казвам за дюзата на газта щото имаше такъв случай. А и от газаджии знам, че дюзите не карат по много време, особено по-старите. На две години и смяна
                        Какъв проблем има? Защо гърми? Не ми отговори. Ако обичаш обясни точно кога, от къде, как, защо гърми. Кое причинява гърмежа? Какво в същност е този гърмеж?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Да гърми, да гърми...от какво да гърми освем от ГВС в колекторите? Ама как е стигнала до там....загадка. Може калпави дюзи, ама пак са близо до клапаните и няма необходимия обем, може при прецакана ГИ да натича газ по време на гасенето на колата, ама при палене ще дави и няма да гърми. може и от калпава центровка........диагностика и то в читав сервиз си требе.

                          ПП. малко черен хумор в стил шишо бакшишо: радвай се че ти гърми в колекторите, а не под седалката
                          Алфа 156 1,8ТС 1998г

                          Comment


                          • #28
                            Изпускащ смукателен клапан, проблем в запалителната с-ма, неправилно зацепен ремък, обеднена горивна смес,
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              обеднена горивна смес,
                              Тая точка включва около 20 подточки
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                Тая точка включва около 20 подточки
                                Да, козата си сака пръч (диагностик)
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X